| 0 komentar ]

  BALIDELI (BALI)
       
Company Description

--- JOIN IN GOURMET DELICATESSEN STORE ----

 

Bali Deli is a Gourmet Delicatessen Store, Bakery, Le Spot & La Tapas Restaurants. In conjunction with our expansion program, we invite young, talented and motivated individuals to join our dynamic Management Team in Jakarta or Bali for the following vacancies:


MARKETING OFFICER     Post Date: 29 Mar 09

Qualifications :

    *
      Degree / Diploma in Marketing / PR Studies with 2-3 years "hands-on" experience in  Hotel or Up-Market Food Retailer
    *
      Have strong knowledge in Graphic Design, Photo shop computer applications and goo network with related parties in the industry.
    *
      Have pleasant personality, Planning & Organizing skills and self driven
    *
      Have strong Communication in English
    *
      Preferable stay in BALI

Interested applicants are invited to mail your complete CV together with recent photograph  with max 100 kb and current/expected salary  to: Human Resource Department

arief@balideli.net or hrdbali@balideli.net 

or Fax To: 0361- 738687

(Only Short-Listed Candidates Will Be Notified)

Semoga informasi Lowongan Kerja ini bisa berguna sobat. Lowongan Kerja yang saya update di blog ini merupakan yang terbaru dan di dapatkan dari sumber yang bisa dipercaya. Semoga sobat semua lekas mendapatkan pekerjaan yang sesuai dengan bidang masing2. Tolong baca baik2 informasi Lowongan Kerja Daerah Bali ini. Jika tidak memenuhi kriteria yang terlampir tolong jangan melamar. Tambahan : Lowongan Kerja di blog ini bisa mencapai 3-10 posting tiap harinya. Jadi jangan pernah lewatkan blog ini dari daftar anda.

Tag/description : Lowongan Kerja Daerah Bali

0 komentar

Posting Komentar